Translate

niedziela, 1 stycznia 2012

VIII

- O czym ? - odpowiedział zdziwiony Niall
- O Tobie i o Nicole.
- Nie rozumiem.
- Rozumiesz. Bardzo dobrze rozumiesz. Wiem, że Nica Ci się podoba. Jednak jeśli dalej będziesz ukrywał swoje uczucia, ona będzie z Liamem. Już z nim jest, z tego co wiem. Wiem też, że w głębi serca woli Ciebie.
- Jest z Liamem? - zapytał zrezygnowany blondasek
- Przykro mi, ale tak.
Jego niebieskie oczy zaszkliły się.
- Teraz nie mam już szans. Liam ją kocha, nie chce żeby cierpiał.
- Ważniejsze jest to, że Nicole kocha Ciebie. Porozmawiaj z nią szczerze. Ona zrozumie. Uwierz w siebie blondasku. - odpowiedziała uśmiechnięta Olga
- Nie dam rady ...
- Niallu Jamesie Horanie, Ty cudowny żarłoczku, zrób to. Po prostu z nią porozmawiaj. Najlepiej jutro. Spotkaj się z nią w parku lub w kawiarni, gdziekolwiek.
Niall chwilę się zastanawiał, po czym wstał, podszedł do Olgi, przytulił się do niej i wyszeptał : dziękuję.
- Olga widziałaś gdzieś mój tele... Co wy tu robicie? - krzyknął Harry
- Nic – odpowiedziała Olga, rozluźniając uścisk – Tylko rozmawiamy.
- Przecież się przytulaliście – odpowiedział Hazza, jednak gdy zobaczył łzy spływające po policzkach Nialla, zapytał – Co się stało?
- Nic – odpowiedział blondasek, ocierając łzy. - Dziękuję – powiedział do Olgi i wyszedł z kuchni.
- Możesz wytłumaczyć mi co się tutaj dzieje? - zapytał Harry - Chodź – odpowiedziała dziewczyna, wzięła go za rękę i zaprowadziła do sypialni.

**********
- Więc ?
- Więc co? - zapytała Olga
- Wytłumacz mi czemu ściskałaś się z Niallem ?
- Ma problemy.
- Jakie?
- Miłosne.
- Zakochał się w Tobie? - krzyknął oburzony Harry
- Nie i przestań wreszcie krzyczeć. Zakochał się w Nicole.
- Ale przecież ona jest z Liamem.
- Wiem.
- No i co z tym zrobicie?
- Niall ma porozmawiać jutro z Niki.

- Przepraszam – powiedział po chwili Harry
- Za co?
- Nakrzyczałem na Ciebie i Niallera bez powodu. Jednak jestem strasznie o Ciebie zazdrosny. Zależy mi na Tobie.
Olga podeszła do niego i pocałowała w policzek – Nie musisz być zazdrosny, kocham tylko Ciebie.
- Jutrzejszy spacer jest aktualny? - zapytał Harry
- Jeśli nie zmieniłeś zdania to tak – odpowiedziała uśmiechnięta dziewczyna, po czym zeszła do salonu.
**********
- Chłopcy jest już późno, nie chce was wyganiać, ale jesteśmy już zmęczone. Za dużo wrażeń jak na jeden dzień. Wpadnijcie jutro.
Niestety nie poddali się tak łatwo. Zaczęli błagać żeby pozwoliły zostać im na noc. Jednak dziewczyny nie uległy, więc nie mieli innego wyjścia. Pożegnali się i wyszli.


*********

Następnego dnia dziewczyny obudził dzwoniący telefon Nicole, który ogłosił nadejście sms-a.
- Kto to ? - zapytała Olga
- Niall, chce żebyśmy się dzisiaj spotkali. - odpowiedziała zdziwiona Nica
- Pójdziesz?
- No nie wiem ...
- Idź. Porozmawiajcie szczerze.
- Tak myślisz?
- Tak, właśnie tak myślę.
- No to okej – odpowiedziała uśmiechnięta Nica, po czym napisała blondaskowi, że się zgadza.
- Przyjdzie po mnie o 18 – dodała po chwili
- No to dobrze. Ja dzisiaj idę na spacer z Harrym, więc nie wiem kiedy wrócę. Gdybyś mnie potrzebowała to dzwoń.
- Okej, dzięki.

Dziewczyny wstały, umyły się i przebrały. Poszły do kuchni, zjadły śniadanie i oglądały telewizje. Nagle ktoś zadzwonił do drzwi.
- Otworzę – powiedziała Olga
Na wycieraczce leżał ogromny bukiet kwiatów z liścikiem w środku. Weszła do środka i uśmiechnęła się do Nicole.
- Od kogo to ? - zapytała zdziwiona
- Od Harrego, będzie u mnie za godzinę, a ja nie jestem jeszcze gotowa!
- No to biegnij do góry się przebrać, a ja te kwiaty wstawię do wazonu.
- Dzięki. - odpowiedziała uśmiechnięta Olga i pobiegła do pokoju.

**********
W tym samym momencie, w którym Olga zeszła do kuchni, ktoś zadzwonił do drzwi.
Był to Harry. Dziewczyna przytuliła się do niego i pocałowała go. Ubrała buty, wzięła torebkę, pożegnała się z Nicole i wyszła. 

**************
Przepraszam za tak beznadziejny i krótki rozdział, ale nie miałam weny :<
Zachęcamy do komentowania i dodawania się do obserwatorów :)

3 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba! Świetny rozdział! Troszkę krótki...ale świetny! Czekam na ciąg dalszy!

    OdpowiedzUsuń
  2. oj tam krótki, i tak, że napisałaś po sylwestrze to dobrze ! :) czekam na następny :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Boski <3 Czekam na nn :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie:
    http://reason-to-smilex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń