Translate

wtorek, 10 stycznia 2012

XII

- No to co oglądamy ? - zapytał Zayn
- Może jakiś horror? - odpowiedział Harry
- Nie, tylko nie horror – odpowiedziały dziewczyny
- No nie bójcie się. Jesteśmy przy was. Wybierzemy jakiś mało straszny.
- No to okej.

Zayn podszedł do telewizora i z półki pod nim wyciągnął jakiś film.
- Może być Paranormal Activity ? - zapytał
- Tak – odpowiedzieli zgodnie
Włożył płytkę do DVD i usiadł na sofie. Po jego lewej siedział Niall, a po prawej Lou razem z El.
Harry usiadł na fotelu, a Olga na jego kolanach. Nicole i Liam usiedli na drugiej, tym razem dwuosobowej sofie.
Gdy film się zaczął, Nicole przytuliła się do Liama. Nie lubiła horrorów. Miała potem koszmary i często budziła się z krzykiem. 
********** 
- O kurwa, co się dzieje, co się dzieje, aaaaaaaaaa ! - krzyczała Nicole zasłaniając twarz rękoma.
- Nica, uspokój się do cholery! Nic nie słychać. - krzyknęła Olga – Tylko drzwi się ruszają. Nic więcej, rozumiesz? NIC!
Olga była dość odważną dziewczyną, jednak zazwyczaj bała się horrorów. Tym razem było inaczej. Siedziała na kolanach u Hazzy, a przy nim zawsze czuła się bezpiecznie.
- Nie boisz się? – szepnął jej do ucha Harry 
- Nieee. Strasznie nudny film.
- Szkoda. Myślałem, że będę mieć powód żeby cię przytulić.
- Nie musisz mieć powodu żeby mnie przytulić. Zawsze jestem chętna ... Jeśli chodzi o przytulanie oczywiście. - odpowiedziała uśmiechnięta przytulając się do Harrego.
Olga zaczęła rozglądać się po pokoju. Niall przytulał się do Zayna, w jego oczach można było zobaczyć strach. El położyła głowę na kolanach Lou i zasnęła. Louis lekko gładził ją po głowie.
Liam przytulał Nicole i co jakiś czas szeptał jej coś do ucha.
********** 
Po jakiś czasie film się skończył. Olga wstała i włączyła światło.
- No to co teraz oglądamy? – zapytała z uśmiechem 
- Coś bardziej strasznego – odpowiedział Harry
- Zayn jakie macie jeszcze filmy? - zapytała Olga
- Czekaj sprawdzę ... Może ludzka stonoga?
- O nie, za to podziękujemy, oglądałam raz i więcej tego błędu nie popełnię.
- Zombieland ? Może nie jest straszny, ale dość obrzydliwy.
- No to włącz zombieland. - odpowiedział Harry
Olga wróciła na swoje miejsce. Zayn zgasił światło i zrobił to samo.
Nicole na początku wydawała dziwnie dźwięki typu : fuuu, o bleee lub NIE WCHODŹ TAM!
Jednak po jakimś czasie zasnęła. Liam też. Niall oznajmił, że jest zmęczony i idzie spać, co też uczynił. Zayn zmył się zaraz po nim. Eleanor obudziła się i przez jakiś czas oglądała, jednak po chwili oznajmiła, że zaraz zwróci kolację, więc idzie spać. Lou zrobił to samo. Jedynie Harry i Olga wytrzymali do końca. Ogarnęli salon, wyłączyli telewizor, zgasili światło i poszli do sypialni.
********** 
- Idziemy spać ?
- Nie wiem jak ty, ale ja idę wziąć prysznic – oznajmiła Olga – Pożyczysz mi jakieś ciuchy?
Harry uśmiechnął się. Podszedł do szafy. Wyciągnął czarny t-shirt z nadrukiem i świeżo wyprane bokserki.
- Bokserki? Hahaha chyba sobie żartujesz – powiedziała Olga 
- Niestety nie noszę damskiej bielizny. Masz i nie marudź.
Dziewczyna wzięła ciuchy i poszła do łazienki.
Wyszła po kilkunastu minutach. Harry leżał już w łóżku. Miał zamknięte oczy, więc Olga uznała, że śpi. Delikatnie odsunęła kołdrę. Weszła do łóżka, przykryła się i ostrożnie przytuliła do chłopaka.
- Ja nie śpię – powiedział cicho Harry
- Boże, oszalałeś? Ale mnie wystraszyłeś.
- Nie bój się – odpowiedział Hazza odwracając się. - Jestem przy tobie – dodał i pocałował ją. Trwali chwile w pocałunku po czym Harry zaczął delikatnie podciągać jej o wiele za dużą koszulkę.
- Harry ...
- Jeśli nie chcesz to przestanę. Nie będę cię do niczego zmuszał.
- A czy ja powiedziałam, że nie chcę? - odpowiedziała uśmiechnięta Olga po czym zaczęła go namiętnie całować ... 
********** 
- Liaam, Liaam. Hej, obudź się. - wołała Nicole 
- Co się stało? Gdzie ja jestem?
- Hahaha w salonie, przed telewizorem głuptasie.
- Film już się skończył? - zapytał Liam przecierając oczy
- No chyba tak. Nikogo nie ma. Zostaliśmy sami. Jeśli mam być szczera to trochę się boję. Jest strasznie ciemno.
- Nie bój się – odpowiedział Liam, pocałował ją, wziął na ręce i zaczął iść w stronę schodów prowadzących do sypialni.
- Tylko mnie nie upuść – zażartowała Nicole
- Spróbuję. - odpowiedział uśmiechnięty chłopak
 **********
Liam położył Nicole na łóżku i przykrył ją kołdrą. Szybko się przebrał i położył obok niej.
Przez kilka sekund patrzyli sobie prosto w oczy...
-Kocham cię – powiedziała Nicole
- Ja ciebie też – odpowiedział Liam i zaczął ją całować. 
Nica chciała żeby ta chwila trwała wiecznie. Liam zaczął ściągać z niej ubrania. Najpierw spodnie, potem koszulkę. Nie przeszkadzało jej to, póki nie robili nic złego. Jednak Liam miał nadzieję na coś więcej, gdy zaczął rozpinać jej stanik Niki powiedziała :
- Liam, zaczekaj. Nie jestem jeszcze na to gotowa. Przepraszam.
- Dobrze. Nie chce cie do niczego zmuszać. Poczekam – odpowiedział, uśmiechnął się, lekko pocałował ją w czoło i przytulił się do niej.
********** 
Gdy się rano obudziła zauważyła, że nie ma obok niej Liama. Ona sama miała na sobie jego niebieską koszulę w kratkę.
Uśmiechnęła się do siebie. Poszła do łazienki. Przemyła twarz i zeszła na dół.
W kuchni siedział Liam. Obok niego Olga. Harry stał przy kuchence, gotował coś i nucił pod nosem.
- Witaj moja królewno – powiedział Liam podchodząc do Nicole
- Witaj królewiczu – odpowiedziała i pocałowała go w policzek – Co jemy na śniadanie? – zapytała siadając obok Olgi.
-Jajecznice na boczku – odpowiedział uśmiechnięty Harry podając im talerze
- Brzmi pysznie – odpowiedziała uśmiechnięta Olga
-A co ty taka szczęśliwa? - zapytała po cichu Nicole
- Oj tam. Nie ważne – odpowiedziała tajemniczo
********** 
Zjedli to co przygotował im Harry. Po chwili dołączyła do nich El i reszta zespołu.
- Olga jest już dość późno. Jeśli chcemy zrobić po drodze zakupy musimy się zbierać.
- Okej. Idę się przebrać. Spotkajmy się za 15 minut w salonie. - odpowiedziała przyjaciółka i poszła w kierunku sypialni Harrego.
********** 
Dziewczyny szybko się przebrały. Wzięły swoje rzeczy, pożegnały się z chłopcami oraz Eleanor i wyszły z domu.
- Powiesz mi teraz czemu jesteś taka szczęśliwa ? - zapytała Nicole idąc w stronę sklepu
- Dobrze układa mi się z Harrym. Można powiedzieć, że bardzo dobrze. Nawet z Ericiem nie byłam taka szczęśliwa, jak jestem teraz. On jest niesamowity. Na każdym kroku mnie zaskakuje ... - Kocham go – dodała po chwili
- Olga nawet nie wiesz jak się cieszę ! - krzyknęła uśmiechnięta Nica przytulając się do przyjaciółki
Dziewczyna uśmiechnęła się i weszła do sklepu. Nicole zaraz za nią. 
Szybko zrobiły zakupy.
- Nica chodź jeszcze zobaczyć na gazety. Ostatnio miał pojawić się nowy numer ''ELLE''. Poszły do działu z prasą.
- Poszukaj w tym pierwszym rzędzie, ja poszukam w drugim – powiedziała Olga
- Czekaj, chyba mam – oznajmiła po chwili – O KURWA !
- Co się stało? - zapytała Nicole podbiegając do przyjaciółki
- Patrz – odpowiedziała przerażona dziewczyna  
********** 
Na okładce jakiegoś szmatławca było zdjęcie Olgi i Harrego. Byli na plaży, więc to zdjęcie zostało zrobione poprzedniego dnia. Leżeli na sobie i całowali się.
Z oczu przyjaciółki zaczęły płynąć łzy.
- Wyjdź przed sklep. Poczekaj na mnie. Ja zapłacę i do ciebie dołączę. Trzeba wrócić do chłopaków. - oznajmiła Nicole
- Po co? – zapytała zdziwiona Olga
- Harry będzie wiedział co z tym zrobić. Idę zapłacić. Czekaj przed wejściem.
********** 
- Muszę z nim zerwać – powiedziała do Nicole wychodzącej ze sklepu.
- Co kurwa? Nie będziesz z nim zrywać! Uspokój się. Wszystko będzie dobrze! Teraz chodź.
Dziewczyny poszły do chłopaków i już po kilkunastu minutach znalazły się przed apartamentem.
- Wejdziesz ze mną? - zapytała Olga
- Pewnie, że tak. Głupie pytanie.
Nicole podeszła do drzwi i zapukała. Otworzył Niall, na początku się uśmiechał, jednak gdy zobaczył płaczącą Olgę mina mu zrzedła. 
- Co się stało? - zapytał przerażony
- Możemy wejść? - zapytała Nica
- Wchodźcie. Daj te siatki. - odpowiedział Niall i zabrał zakupy.
- Jest Harry?
W tym momencie z kuchni wyszedł Hazza.
- Zapomniałyście czegoś?- Jednak, gdy zobaczył płaczącą Olgę przeraził się i podbiegł do niej. - Co się stało?- Dziewczyna nie miała sił odpowiadać, więc Nica wyciągnęła gazetę z torebki i rzuciła ją Harremu.
Złapał ją. Spojrzał na okładkę, na Olgę, na okładkę, na Nicole i wydusił tylko tyle :
- o kurwa
********************
Chciałyśmy podziękować wam za to, że odwiedzacie nasz blog. No i oczywiście prosimy o komentarze! Dzięki temu wiemy, że mamy stałych czytelników ;)
Za niedługo będziemy miały dla was niespodziankę, więc zachęcamy do czytania następnych rozdziałów. ;>

10 komentarzy:

  1. Czekałam na ten rozdział! Świetny. Nie mogę się doczekać następnych!

    OdpowiedzUsuń
  2. Już się nie mogę doczekać następnego rozdziału!! Świetne <33 Jestem ciekawa co dalej XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na kolejne rozdziały ! Ciekawe co będzie dalej ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny rozdział jak i cały blog ; ))
    Czekam na następny ;*

    I zapraszam do mnie http://onedirectionemilie.blogspot.com/ ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. http://samemistakesstory.blogspot.com/

    SERDECZNIE ZAPRASZAM NA MÓJ NOWY BLOG Z OPOWIADANIEM O 1D <3
    A POZATYM TO ŚWIETNY RODZDZIAŁ!

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam z niecierpliwością na następny rozdział .; D

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie<3
    zapraszam do mnie i czekam na nowy rozdział ;***

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie śliczne jest to opowiadanie ;*** Czekam z niecierpliowścią na nowy rozdział < 33

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne opowiadanie. Nie ukrywam, że dopiero dzisiaj odkryłam tego bloga, ale już nie mogę doczekac się kolejnego rozdziału. xD

    OdpowiedzUsuń