Translate

piątek, 30 grudnia 2011

VI

Olga uciekła do salonu, wzięła torebkę i wręcz wypadła z mieszkania. Biegła ile sił w nogach. Słyszała jak woła ją przyjaciółka:
- Olga zaczekaj, proszę Cię! - jednak dziewczyna nie zatrzymała się.
Czuła jak po policzkach spływają jej gorące łzy. Już po raz drugi, w tak krótkim czasie, została zraniona przez osobę, którą kochała. Tak, kochała Harrego. Taka miłość od pierwszego wejrzenia. Po chwili zatrzymała się i usiadła na ławce. Nie miała już sił. Nicole dobiegła do niej, usiadła i przytuliła.
Olga nie mogła przestać płakać. Nagle podjechało jakieś czarne auto, kierował nim Zayn, obok siedział Niall, który wyszedł z auta i powiedział :
- Harry tu biegnie, wsiadajcie.
Dziewczyny szybko znalazły się w aucie. Olga cicho łkała, a Nica przytulała ją i głaskała po głowie. 

**********
Siedziała z tyłu, razem z Olgą. W lusterku widziałem jej śliczną twarz, która nie wyrażała żadnych uczuć. Była taka opiekuńcza. Przytulała przyjaciółkę i pocieszała ją. Wtedy pomyślałem o Harrym. Wiedziałem jaki jest, jednak miałem nadzieję, że tym razem będzie inaczej. Widziałem jak na nią patrzy. Dawno nie był taki szczęśliwy.
**********
Po kilku minutach Zayn zatrzymał auto pod apartamentem przyjaciółek. Niall wyszedł szybko, otworzył Oldze drzwi i pomógł jej wyjść. Dziewczyna przytuliła się do niego, a on zaprowadził ją do środka.
Nie wiedział gdzie iść, jednak półprzytomna dziewczyna prowadziła go. Na schodach zemdlała z przemęczenia i bezsilności, więc Niall wziął ją na ręce i zaniósł do pokoju wskazanego przez Nicole. Położył do łóżka i przykrył kołdrą. Zszedł do kuchni, gdzie spotkał Nicole i Zayna, którzy siedzieli przy stole. Dołączył do nich, jednak nikt się nie odzywał.
Po jakimś czasie Nialler spojrzał na zegarek i powiedział :
- Zayn, jest już późno. Zbierajmy się.
- Nie idźcie. Zostańcie tutaj na noc. Przygotuję wam pokój. - powiedziała błagalnym tonem Nicole.
- No okej, ale muszę zadzwonić do Liama, żeby się nie martwił. - odpowiedział blondasek
- Tylko nie mówcie nic Harremu. - odpowiedziała Nica i poszła do góry.

**********
Weszłam do naszego pokoju. Olga słodko spała, jednak miała podpuchnięte oczy od płaczu. Widziałam, że skuliła się z zimna, więc wyciągnęłam z szafy koc i przykryłam ją. Było mi jej strasznie żal. Taka wspaniała, pełna życia dziewczyna, którą na każdym kroku ktoś rani.
Nagle usłyszałam podniesione głosy. Wyszłam z pomieszczenia, ostrożnie zamknęłam drzwi i zbiegłam na dół. Za drzwiami stał Harry, Niall i Zayn zagrodzili mu wejście, jednak ten ze łzami w oczach, pchał się do środka. Bezskutecznie. Byłam dumna z chłopców. Podeszłam do Hazzy i z wzrokiem pełnym nienawiści kazałam mu się wynosić. Ten padł na kolana i zaczął błagać. Niall i Zayn popatrzyli na mnie z zakłopotaniem, jednak ja stanowczo pokręciłam głową. Malik powiedział : 
- Harry uspokój się, bo ją obudzisz! Spróbuj jutro – skończył szeptem, tak aby nikt inny go nie usłyszał.
Hazza powoli zaczął się uspokajać. Wstał, przeprosił i jak gdyby nic nigdy się nie stało, wyszedł.
- Chodźcie ze mną, pokażę wam gdzie będziecie spać.  

**********
Chłopcy położyli się we wskazanym pokoju i szybko zasnęli. Niall śnił o Nicole, zresztą było tak każdej nocy, odkąd ją spotkał. 

**********
Olga obudziła się jako pierwsza. Dziwnie się czuła, jednak po chwili przypomniała sobie dlaczego. Widok Harrego całującego się z Cathi wywołał u niej ponowny potok łez. Zaczęła łkać w poduszkę. Jak on mógł jej to zrobić. Po tym co wydarzyło się między nimi, miała nadzieję, że będą razem.
Nicole zawsze miała twardy sen, jednak nie tej nocy. Przez te wszystkie wrażenia nie mogła spać. Zerwała się, słysząc dziwne dźwięki, a gdy zobaczyła płaczącą Olgę położyła się obok niej i przytuliła. Leżały tak przez kilkanaście minut, przyjaciółka zaczęła się uspokajać, aż wreszcie zasnęła. Niki usłyszała pukanie do drzwi. 
- Proszę. - powiedziała cicho
- To ja Niall. – dobiegł ją głos za drzwi – Mogę wejść?
- Wchodź.
Niebieskooki wszedł niepewnie, a gdy zobaczył skuloną Olgę jego oczy zaszkliły się.
- Znowu płakała tak? - zapytał Nicole, choć dobrze znał odpowiedź.
  Dziewczyna kiwnęła głową.
Usiadł na łóżku Niki i spojrzał na nią. Ona też miała łzy w oczach. W tych pięknych niebieskich oczach. Siedzieli chwilę w milczeniu. Po czym znowu rozległo się pukanie do drzwi. Tym razem był to Zayn. Powiedział, że idzie do sklepu po świeże pieczywo.
  - I tak mu nie uwierzę – powiedział cicho Niall, gdy Zayn opuścił pokój.
- Czemu? - zapytała zdziwiona Nicole
- Zayn pali. Próbuję przestać, ale nie radzi sobie z tym.
- Da radę. - odpowiedziała Nica
Po policzkach Niallera popłynęły łzy.
Jejku, jaki on jest wrażliwy – pomyślała Niki.
 
Olga obudziła się po półgodzinnym, dość spokojnym śnie. Najpierw zobaczyła Nicole, która uśmiechała się do niej, a gdy podniosła się ujrzała Nialla. Dziwnie się poczuła. Niall był przyjacielem Harrego, a choć nie znali się dość długo siedział teraz przy niej. Wstała, wzięła ubrania i poszła do łazienki. Wychodząc z niej zauważyła, że jej przyjaciółka i blondasek znikli.
Wystraszyła się i zbiegła do kuchni. Jednak zastała tam tylko Zayna który siedział i pił herbatę. Była zaskoczona, ale w głębi duszy ucieszyła się. Zayn zerwał się i powiedział :
- Potrzebujesz czegoś ?
- Nie. Dziękuję Ci.- odpowiedziała Olga i przytuliła się do Malika.
Ten uśmiechnął się i pocałował lekko w głowę.
- Chcesz coś do jedzenia? - Zapytał Zayn, gdy dziewczyna usiadła.
- Nie dzięki, nie jestem głodna. Gdzie Niall i Nicole?
- W salonie, oglądają jakiś film.
Dziewczyna poszła tam, jednak nagle ktoś załomotał w drzwi. Usłyszała głos Harrego :
- Olga proszę Cię, porozmawiaj ze mną!
Blondasek zerwał się z sofy i podbiegł do drzwi, z kuchni wybiegł Zayn i zrobił to samo. Przerażona dziewczyna schowała się za Nicole ...

**********
Dziękujemy wam za to, że odwiedzacie nasz blog ! Mamy już ponad 420 wejść i to w tak krótkim czasie.
Mamy do was prośbę. Mianowicie chodzi o komentarze. Jeśli już czytacie nasze opowiadanie to zostawiajcie je. Dla was to tylko kilka sekund, a my jesteśmy pewne, że ktoś czyta nasze wypociny.
Następny rozdział będzie chyba w nowym roku, jednak jeśli będzie taka możliwość to dodamy go wcześniej.

13 komentarzy:

  1. Super!! Czekam na nastepny rozdział;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie moge sie doczekać następnego ;D Kocham to opowiadanie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowity rozdział! Ja mam jednak nadzieje, że następny rozdział pokaże się jeszcze w tym roku!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny blog. ! ; p

    OdpowiedzUsuń
  5. jeeeny błagam dodajcie kolejny rozdział bo nie mogę się już doczekać xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Zajebisty blog ;] Naprawdę fajnie się go czyta ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog i genialnie trafione pomysły. Czytam na jednym tchu! xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Super. Czytam go z przyjemnością ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. SUPER!SUPER!SUPER! Kocham twój blog!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zarąbiste ! Masz talnt dziewczyno ! Pisz wiecej!

    OdpowiedzUsuń
  11. mam wrazenie ze za szybjk tutaj sie wszystko dzieje ale i tak blog jest fajny:)

    OdpowiedzUsuń